2011-10-30

Nová muslimka - švagrová T. Blaira

"Teď jsem muslimka a jsem na to hrdá," prohlásila švagrová Tonyho Blaira

Zatímco rodina bývalého britského premiéra se před třemi lety připojila ke katolické církvi, sestra paní Blairové konvertovala k islámu.

islám, Lauren Boothová, konverze

Přestala pít alkohol, nejí vepřové maso, pětkrát denně se modlí a při odchodu z domu si na hlavu vždy dá hidžáb. Novinářka a švagrová Tonyho Blaira se pro muslimskou víru rozhodla poté, co v Íránu zažila "osvícení".

"Bylo úterý večer, sedla jsem si a najednou jsem pocítila krátké duchovní opojení. Absolutní blaženost a čistou radost," vzpomíná na osudový okamžik Lauren Boothová.

Třiačtyřicetiletá reportérka íránské stanice Press TV, vysílající v angličtině, která strávila určitou dobu jako zpravodajka v Palestině, prý k islámu pociťovala určité sympatie už dlouhou dobu.

"Vždy mě fascinovala síla a útěcha, kterou poskytuje," vysvětluje. Návštěva posvátného města Kóm před šesti týdny ji ale přesvědčila o tom, že se opravdu chce stát muslimkou.více: zde

zahranicni.iHNed.cz 25. 10. 2010

Video s českými titulky:

Žádné komentáře:

Okomentovat