2011-10-17

Co je to štěstí?

Co to znamená být štastným? Co je vlastně štěstí?
 
S úsměvem na tváři si říkám: "muška jenom zlatá"

V mém životě jsem zažila několik okamžiků, kdy jsem pociťovala štěstí. Bohužel, všechny tyto okažimky se staly pouhou vzpomínkou. Obrovská změna však nastala při mém vstupu do islámu, nebo spíše když Alláh (jediný Bůh) vstoupil do mého srdce. V těchto okamžicích jsem se snažila srovnat velikost a sílu mého štěstí s Ním a bez Něj. Nedokázala jsem pochopit, jak jsem vůbec mohla nazvat štěstím to, co jsem cítíla dříve. Byl to snad jen druh radosti, ale štěstí?? Až dnes vím, co je štěstí, až dnes s vírou v srdci jsem poznala pocit být štastná, až z toho bolelo srdce. Dříve to byla jen fráze, ale dnes... Pamatuji si to jako kdyby se to stalo před minutou. Mé srdce opravdu fyzicky bolelo pod tíhou a sílou štěstí.

Stále mám na paměti den a místo, kde jsem vyřkla tato nádherná slova: "Sice nemám hodně peněz, ani žádný majetek, ale mohu říct, že se cítím, jako nejbohatší člověk na světě." Tato slova jsou pro mě stále aktuální. Stále se cítím jako nejbohatší člověk na světě. A jak krásný a trvalý tento pocit je.

Můj život bez Alláha byl prázdný. Snažila jsem se utrácet svůj čas v 'radovánkách', můj život neměl smysl, zažila jsem nudu, poznala jsem co to znamená spadnout z louže do bláta, okusila jsem jak dobrou stránku života, tak i tu stinnou. Ale pak přišel Alláh. Vstoupil do mého srdce a osvětlil jej. Můj život dostal smysl, nalezla jsem opravdovou lásku, nalezla jsem štěstí a spokojenost. Už jsem se nikdy nedostala ani do té louže. Samozřejmě byly stále stinné okamžiky v mém životě, ale spíše se to dá srovnat s malou přeháňkou, s mráčky na slunné modré obloze.

Život bez Něj není životem, ale pouhým přežíváním. Dnes to vím a jsem Mu vděčná, že mi dovolil poznat opravdovou lásku, opravdové štěstí a spokojenost. Není síly ani moci kromě Jeho, Milujícího, Dárce a Milosrdného.

A co vy, ochutnali jste již sladkost štěstí?

Žádné komentáře:

Okomentovat